Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

MADE IN GREECE: Bioselect

Έχουμε και άλλο review στην ενότητα Made in Greece! Πρόκειται για την εταιρεία Bioselect που παράγει πιστοποιημένα βιολογικά φυτικά καλλυντικά υψηλής ποιότητας με βάση το συστατικό παγκόσμιας μοναδικότητας Dictameia (δίκταμος: ενδημικό φυτό της Κρήτης) με έξτρα παρθένο βιολογικό Ελαιόλαδο. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένη να δοκιμάσω τα προϊόντα που μου έστειλαν. (Και πάλι πρέπει να τονίσω ότι η γνώμη είναι δική μου...) Η εταιρεία παράγει κρέμες χεριών, σαμπουάν, αφρόλουτρα, βρεφικά προϊόντα, προϊόντα για το πρόσωπο και γενικά έχει μεγάλη ποικιλία! Πάμε να δούμε τι δοκίμασα εγώ!


 Μου έστειλαν να δοκιμάσω ένα Olive Shower Scrub με Δίκταμο, μέλι και κουκούτσια ελιάς και ρύζι. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένη για αυτό το προϊόν! Μου αρέσουν τα κουκούτσια ελιάς για απολέπιση στο σώμα. Το συγκεκριμένο προϊόν ενδείκνυται για χρήση 2-3 φορές τη βδομάδα. Εγώ το χρησιμοποιώ 4 φορές γιατί θέλω να φύγει το μαύρισμα από το καλοκαίρι και τα απολεπιστικά κάνουν πολύ καλή δουλειά σε αυτό. Το συγκεκριμένο έχει 30,2% υλικά βιολογικής καλλιέργειας και έχει και πιστοποίηση από την ICEA ECO BIO CLEANERS. Το έχω χρησιμοποιήσει γύρω στις 5 φορές. Κάνει πολύ καλή δουλειά και χρειάζεσαι πάρα πολύ λίγη ποσότητα. Δεν έχει κατεβεί σχεδόν καθόλου το προϊόν! Είναι στα 250ml και σίγουρα θα μου κρατήσει πολύ καιρό. Κάνει καλή δουλειά, κάνει έναν ελαφρύ αφρό. Έχει πολλούς κόκκους μεγάλους και σκληρούς. Νιώθεις το δέρμα σου απαλό και καθαρό μετά τη χρήση του. Αφήνει μία αίσθηση φρεσκάδας στο δέρμα! Είναι αρκετά καλό απολεπιστικό! Αυτό που δεν μου αρέσει είναι η μυρωδιά του. Είναι πολύ φυσική! Μυρίζει βότανα και φαίνεται ότι δεν έχει υποστεί πολύ επεξεργασία, πράγμα που είναι καλό εν μέρει. Η μυρωδιά ευτυχώς δεν μένει στο δέρμα και συνηθίζεται και με τις πολλές χρήσεις. Βαθμός; 7,5/10. (Χάνει καθαρά λόγω της μυρωδιάς του, παρόλα αυτά μπορεί σε κάποιους να αρέσει, είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα).



Το προϊον που θα βάλω από τώρα 10/10 είναι η Olive Hand Cream με ελαφριά υφή με δίκταμο και λάδι καλέντουλας. Γενικά, δεν χρησιμοποιώ κρέμες χεριών γιατί τα χέρια μου, ενώ κάνω δουλειές του σπιτιού, είναι πάντα πολύ απαλά. Παρόλα αυτά, μόλις παρέλαβα το πακέτο την δοκίμασα και μου άρεσε πάρα πολύ. Έχει πολύ ελαφριά υφή και απορροφάται πολύ γρήγορα. Μυρίζει φυσικά αλλά πολύ διακριτικά και η μυρωδιά δεν με ενοχλεί καθόλου. Αφήνει πολύ απαλά τα χέρια, ενυδατωμένα αλλά καθόλου λιπαρά. Στην αρχή μου άφησε την αίσθηση ότι ειναι πολύ πικτή και ότι δεν θα απορροφηθεί αλλά όχι, απορροφήθηκε αμέσως! Έχει 87,08% οργανικά συστατικά και έχει και πιστοποίηση από την ICEA ECO BIO CLEANERS, σαν το shower scrub. Μου αρέσει πολύ! Και έχει αρέσει και σε όλα τα άτομα που την έχω δώσει... Από τη μαμά μου, το αγόρι μου και έναν φίλο μου που παίζει κιθάρα και έχει πολύ φθαρμένα χέρια στις άκρες των δακτύλων του. Πλέον, κυκλοφορώ με μία κρέμα χεριών στην τσάντα μου! 


Μου έστειλαν και ένα σακουλάκι γεμάτο δείγματα. Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμα αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω μελλοντικά! Είμαι περιέργη για τη μάσκα μαλλιών που μου έστειλαν να δω αν θα κάνει καλή δουλειά! :)

Μου αρέσει πολύ να δοκιμάζω έτσι ελληνικές εταιρείες και να μένω ικανοποιημένη! :) 
Εσείς; Ποια είναι η αγαπημένη σας Ελληνική εταιρεία; Έχετε δοκιμάσει κάτι από την Bioselect;;


Φιλιά πολλά, 
Ελένη

9 σχόλια:

  1. Και βιολογικά και ελληνικά εννοείται πως θέλουμε να τα δοκιμάσουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η κρεμα χεριων ειδικα τωρα που εβαλε λιγο πιο κρυο στη Θεσσαλονικη, τις τελευταιες 2-3 μερες... εχει γινει εθισμος!! <3

      Διαγραφή
  2. φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! δεν την ήξερα την εταιρεία!!
    http://citygirltoday.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καιρος να γινουν πιο γνωστές οι ελληνικές εταιρείες :)

      Διαγραφή
  3. Πόσο συμφωνώ για την έντονη μυρωδιά...χάνει πολλούς πόντους και είναι κρίμα!Πάντως η μάσκα μαλλιών είναι αρκετα καλή,τουλάχιστον στα δικά μου μαλλιά έκατσε μια χαρά.
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα την δοκιμάσω σύντομα και θα σας πω εντυπώσεις! :)

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ καλή και αξιόλογη εταιρεία η Bioselect (αν δεν υποστηρίξω τον τόπο μου....χαχαχα) και επικοινωνόντας μαζί τους διαπίστωσα οτι δεν κάνει πειράματα σε ζώα!!! Έχει και πολύ ωραία αιθέρια έλαια που αξίζει να δοκιμάσεις Ελένη μου!! Πολύ ωραίο το review σου!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω ελληνικά προϊόντα άλλα δεν έχω ξανακούσει γι'αυτη την εταιρεία! Μου αρέσει οτι ενα απολεπιστικο εχει μεγάλους και σκληρούς κόκκους γιατι το νιώθεις καλύτερα στο πρόσωπο και καταλαβαίνεις ότι ''δουλεύει''!

    Φιλια
    Γιώτα
    PinkDaisyLoves

    ΑπάντησηΔιαγραφή