Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Review: Lavera Hand Cream aka what your hands need on cold days (vegan/cruelty-free)

Γεια σας, κοριτσάκια μου!! Ελπίζω να μην είστε γριπιασμένες όπως ο περισσότερος κόσμος αυτήν την περίοδο. Σήμερα έχουμε ένα review για τη μία από τις τέσσερις κρέμες χεριών που λανσάρει τώρα η εταιρεία Lavera. Η εταιρεία Lavera ιδρύθηκε το 1987 και είναι μία εταιρεία με βιολογικά καλλυντικά. Οι λέξεις καταλληλότητα, συμβατότητα και αποτελεσματικότητα την περιγράφουν απόλυτα. 

Λίγα λόγια ακόμα για την Lavera...
Έχει 100% πιστοποιημένα βιολογικά καλλυντικά με αποκλειστικά φυσικά συστατικά. Τα προϊόντα περιέχουν εκχυλίσματα και βιολογικά έλαια και έχουν 100% φυσικό άρωμα. Δεν έχουν παραβέννες και συνθετικά συντηρητικά, σιλικόνη, παραφίνες και ορυκτέλαια. Επίσης, είναι πολύ ήπια στο δέρμα και δερματολογικά εγκεκριμένα. Τέλος, η Lavera είναι μία εταιρεία με πληθώρα vegan προϊόντων (χωρίς ζωικά παράγωγα δηλαδή) και είναι και cruelty-free! Δηλαδή δεν κάνουν πειράματα σε ζωάκια! Οπότε, go Lavera! 

Οι νέες κρέμες χεριών:
  • Basis Sensitiv Κρέμα χεριών εντατικής φροντίδας με βιολογικό λάδι αμυγδάλου και βούτυρο shea
  • 2σε1 Κρέμα χεριών και απομάκρυνσης παρανυχίδων με βιολογικό λάδι ελιάς και χαμομήλι
  • SOS Βάλσαμο χεριών με βιολογικό λάδι macadamia και βούτυρο shea
  • Αντιγηραντική και βαθιά ενυδάτωση κρέμα χεριών με βιολογικό cranberry και βιολογικό αργανέλαιο.
  •  

Δοκίμασα την τελευταία κρέμα. Για την αντιγήρανση δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη...Το αργανέλαιο που περιέχει βοηθά στη σύσφιξη και τα cranberries αναπλάθουν τα κύτταρα, σε συνδυασμό και με το υαλουρονικό που περιέχει φαντάζομαι ότι θα κάνει καλή δουλειά και στις πιο ώριμες επιδερμίδες. 

Αυτή η κρέμα χεριών μου άρεσε πολύ. Την έχω βάλει και στην πρωινή και στην νυχτερινή μου ρουτίνα μιάς και στη Θεσσαλονίκη έχει αρχίσει για τα καλά το κρύο και έχω αφήσει στην άκρη την προηγούμενη που χρησιμοποιούσα. Καταρχάς, έχει πολύ ωραίο φρουτένιο άρωμα που κάνει πολύ ευχάριστη τη χρήση της. Σαν σύσταση, είναι πηκτή αλλά απλώνεται πολύ ωραία και απορροφάται όλη από το δέρμα. Δεν απορροφάται αμέσως λόγω της σύστασης της αλλά μέσα σε 5 λεπτά σας εγγυώμαι ότι τα χέρια σας είναι στεγνά. Σε καμία περίπτωση δεν αφήνει λιπαρή και γλοιώδη αίσθηση στα χέρια. Μου αρέσει πάρα πολύ να βάζω λίγη έξτρα ποσότητα στην περιοχή γύρω από τα νύχια, καθώς αυτή η περιοχή ήταν πολύ ξηρή όπως μου είπε η μανικιουρίστ και έβγαζε πετσάκια, σαν ξεφλούδισμα. Από όταν ξεκίνησα τη χρήση της το πρόβλημα αυτό λύθηκε! Η ποσότητά της είναι ικανοποιητική, στα 75ml και είναι ιδανική για να την έχετε και μαζί σας. Θα την δείτε λογικά στα αγαπημένα του μήνα... H τιμή της είναι στα 5,30 ευρώ που είναι πολύ λογική για κρέμα χεριών. Βαθμός; 8,5/10!


*Οφείλω να σας πω ότι η κρέμα μαζί με ένα νεσεσέρ και κάτι δειγματάκια μου στάλθηκαν από την εταιρεία για δοκιμή. Παρόλα αυτά, οφείλω να τονίσω ότι η άποψη είναι καθαρά δική μου και αντικειμενική. Προσωπικά, την εταιρεία Lavera την γνωρίζω και έχω χρησιμοποιήσει ήδη δύο προϊόντα της στο παρελθόν (ενυδατικό χειλιών και αφρόλουτρο). Όπως λογικά θα γνωρίζετε το blog μου και γενικά η ζωή μου έχει πάρει τροπή σε cruelty-free οπότε σίγουρα θα δείτε και μελλοντικές μου αγορές. Να σας πω ότι μου άρεσε πολύ που μου έστειλαν ένα προσωπικό "γράμμα" με το όνομά μου που έλεγε τι προϊόντα περιείχε μέσα το πακέτο. Την βρήκα πολύ ωραία κίνηση. 

πρωινός καφές με την Lavera


Lavera. natural. effective. beautiful!

Προϊόντα της Lavera θα βρείτε στα site του glowbox.gr , cherrybox.gr, organicbrands.gr, organicland.gr! Σε φυσικό κατάστημα τα έχω βρει στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη στο "Ζωή&υγεία", είναι ανάμεσα στη ΧΑΝΘ και στην Δημητρίου Γούναρη. Περισσότερες πληροφορίες στο lavera.gr.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από την εταιρεία Lavera;;;

Φιλιά πολλά,
Ελένη

6 σχόλια:

  1. Όλων μας η ζωή πρέπει επιτέλους να πάρει μία cruelty free στροφή! Μπράβο! Πολύ όμορφη παρουσίαση. Και η κρέμα αφού δεν αφήνει λιπαρότητα μπήκε αμέσως στη wish list μας. Έχουμε δοκιμάσει απολεπιστικό σώματος και κρέμα σώματος από τη Lavera και είναι εξαιρετικά. xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο άρθρο! Και εγώ έμεινα πολύ ικανοποιημένη από την 2in1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο άρθρο! Εγώ δοκίμασα την 2σε1 και μου άρεσε πολύ. Μπορείς να δεις το άρθρο μου στο pinkshare.gr ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή